Οι φόβοι των ανθρώπων της αγοράς για τα επίπεδα μείωσης της κίνησης στις επιχειρήσεις τους αυτά τα Χριστούγεννα επιβεβαιώθηκαν με τον πλέον δυσάρεστο τρόπο. Η εικόνα των καταστημάτων στην κορύφωση, υποτίθεται, της αγοραστικής κίνησης παρέπεμπε σήμερα περισσότερο σε περίοδο μετά τις γιορτές και όχι σε παραμονές Χριστουγέννων. Τα φετινά Χριστούγεννα καταγράφεται στις επιχειρήσεις ένδυσης και υπόδησης μείωση στην αγοραστική κίνηση, σε ποσοστό έως και 50% σε σχέση με πέρυσι!