
Το σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος και Στρατηγικής Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Περιφέρειας Θεσσαλίας παρουσιάστηκε σήμερα στη νέα αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Λάρισα.
Το προσχέδιο παρουσίασε ο γενικός διευθυντής Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, και ομιλητές ήταν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ κ. Γιώργος Αμπράζης και η διευθύντρια επικοινωνίας της 3Ε κα Αγγελική Πατρούμπα.
Ως γνωστόν η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η Marketing Greece, ο επιχειρησιακός βραχίονας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και η Coca-Cola Τρία Έψιλον, αναπτύσσουν τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» μία πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα, πλατφόρμα συνεργασίας για τη στήριξη και την ενίσχυση του τουρισμού.