Τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει στους καταναλωτές η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Βόλου, παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ, επισημαίνοντας ότι πλέον οι δημότες θα μπορούν να αποστέλλουν στη ψηφιακή πλατφόρμα «e – ύδωρ» τις ενδείξεις του υδρομέτρου τους και να υποβάλουν το σύνολο, σχεδόν, των αιτημάτων τους με ηλεκτρονικό τρόπο. Υπολογίζεται ότι το 40% των καταναλωτών της ΔΕΥΑΜΒ λαμβάνουν και πληρώνουν τους λογαριασμούς τους μέσω διαδικτύου, ενώ όπως επισημάνθηκε, καταργήθηκαν οι έναντι λογαριασμοί και καθιερώθηκε η μέτρηση των κυβικών μέτρων νερού και η επίδοση των λογαριασμών από υπαλλήλους της ΔΕΥΑΜΒ.
Δείτε το Video στο κανάλι μας στο youtube