Το case study της Google για το 2020 βρήκε το θέμα του: Khloe Kardashian. Μπορεί η καραντίνα να σε έκανε να αλλάξεις, η μικρότερη κόρη της Kardashians Family βγήκε εντελώς ανανεωμένη (και διαφορετική). Πρόσωπο, σώμα και εμφάνιση. Τίποτα δεν θυμίζει την παλιά της εικόνα, που την είχε ταλαιπωρήσει αρκετά. Όλα συνάντησαν την προσωπική τους εντέλεια. Πώς, λοιπόν, η Khloe Kardashian κατόρθωσε να αδυνατίσει και να αποκτήσει γυμνασμένη σώμα και σμιλευμένη φιγούρα; 

Η διατροφή της

Μπορεί τα προηγούμενα χρόνια να μην πρόσεχε ιδιαίτερα τη διατροφή της, τώρα, όμως, όλα άλλαξαν. Το προηγούμενο καλοκαίρι πήρε την απόφαση να επισκεφτεί όχι έναν, όχι δύο, αλλά πολύ περισσότερους διατροφολόγους, οι οποίοι τη βοήθησαν να δημιουργήσει το ιδανικό μενού για το σώμα και τις ανάγκες της.

Ποια είναι οι έντεκα τροφές που υπάρχουν σε μεγάλη ποσότητα στο διατροφικό της πλάνο;

  • Βούτυρο αμυγδάλου
  • Στήθος κοτόπουλου
  • Συμπλήρωμα πρωτεΐνης
  • Σπανάκι
  • Φρέσκια σαλάτα
  • Σέλερι
  • Ντομάτα
  • Αβγό
  • Σολομός
  • Φρούτα
  • Αμύγδαλα

Στο πρωινό της πιάτο θα βρεις μία χορταστική πράσινη σαλάτα με κομματάκια στήθος κοτόπουλου, τα οποία συνοδεύει με φρέσκο smoothie από σέλερι και σπανάκι. Για δεκατιανό, η ίδια ικανοποιεί το αίσθημα πείνας που την κυριεύει, με δέκα ανάλατα αμύγδαλα και μία δροσερή ντομάτα, κομμένη σε ροδέλες.

Για μεσημεριανό, οι επιλογές της είναι δύο και ξεκάθαρες: είτε θα ετοιμάσει μία ομελέτα με ντομάτα και σπανάκι, είτε θα συνδυάσει ένα κομμάτι κοτόπουλου ή ψαριού με την πρωτεΐνη που της προσφέρουν δύο βραστά αυγά.

Το απογευματινό της πιάτο (το οποίο καταναλώνει απαραίτητα πριν από τις επτά), περιλαμβάνει μία μερίδα βραστού σολομού, μαγειρεμένου συνήθως στον ατμό με δύο μικρά μπρόκολα για συνοδευτικό. Στο βραδινό αισθάνεται λίγο πιο ελεύθερη, καθώς μπορεί να καταναλώσει όποιο φρούτο ποθεί ο ουρανίσκος της.

Πριν από την προπόνηση της επιλέγει ένα πλήρες smoothie με βούτυρο αμυγδάλου, μία κουταλιά μείγμα πρωτεΐνης και μία μπανάνα. Μετά το τέλος της σκληρής γυμναστικής της, μπορεί να καταναλώσει άφοβα μία δροσερή φρουτοσαλάτα.

Η γυμναστική της

Η Khloe έπαθε και έμαθε ότι μόνο η σωστή διατροφή δεν αρκεί για να της χαρίσει το σώμα των ονείρων της. Έτσι, αποφάσισε να υιοθετήσει ένα πολύ σκληρό πρόγραμμα γυμναστικής, καθώς η μόνη μέρα που δεν αθλείται είναι η Κυριακή.

Έτσι, η προπόνηση της Δευτέρας περιλαμβάνει 30 λεπτά cardio πρόγραμμα και στη συνέχεια ασκήσεις τύπου squats και σανίδα για τους κοιλιακούς της. Το πρόγραμμα της Τρίτης επικεντρώνεται στο κάτω μέρος του σώματος της: προβολές, βαθιά καθίσματα, ασκήσεις για προσαγωγούς και απαγωγούς και αμέτρητες επαναλήψεις για την περιοχή των γλουτών, που δεν εγκαταλείπει ποτέ.

Η Τετάρτη είναι αφιερωμένη στον κορμό της. Μπορεί εμείς συχνά να τον παραμελούμε, η Khloe, όμως, ποτέ. Έτσι, η μεσαία ημέρα της εβδομάδας περιλαμβάνει στάση σανίδα για κοιλιακούς και ραχιαίους, ασκήσεις για να σχηματίσει το V, άρσεις ποδιών και ροκανίσματα για τα love handles, που εύκολα δεν φεύγουν. Η Πέμπτη είναι η μέρα που Khloe «καίει» τις περιττές τοξίνες: μία ώρα γεμάτη από cardio, spinning class και ασκήσεις box. Ουφ!

Την Παρασκευή καθόλου δεν ξεκουράζεται. Ειδικότερα, γυμνάζει τα χέρια της. Αμέτρητες επαναλήψεις για τρικέφαλους, δικέφαλους και φυσικά push-ups για το στήθος της. Το Σάββατο γυμνάζει όλο της το σώμα. Λίγες επαναλήψεις, πολλές ασκήσεις, ακόμα μικρότερα διαλείμματα. Έτσι, αυξάνει τη μυική της μάζα.

Την Κυριακή ξεκουράζεται. Το δικαιούται, ε;





Πηγή:tlife.gr