Aύξηση της διανομής προϊόντων στο σπίτι – Ανέτοιμα πολλά σούπερ μάρκετ

Ανέτοιμες εμφανίστηκαν οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, που διαθέτουν ως υπηρεσία την αποστολή προϊόντων στο σπίτι, να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση λόγω της καραντίνας. Υπάρχουν καταγγελίες πελατών ότι κάνουν ακόμη και 40 μέρες για να εξυπηρετηθούν.

Από μία εβδομάδα έως και 40 ημέρες χρειάζεται να περιμένουν μέχρι να παραλάβουν στο σπίτι τα ψώνια τους, οι πολίτες που κάνουν διαδικτυακά τις αγορές τους από σούπερ μάρκετ και ηλεκτρονικά μάρκετ.

Με υπομονή περιμένουν οι πολίτες στις ουρές που δημιουργούνται έξω από τα σούπερ μάρκετ. Προκειμένου να μειώσουν τις μετακινήσεις τους, όπως λένε, προσπαθούν να ψωνίσουν για ολόκληρη την εβδομάδα.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες το 39% των καταναλωτών που επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ, δε ψωνίζουν μόνο για το δικό τους νοικοκυριά αλλά και για συγγενικά πρόσωπα.

Η κρίση του κορονοϊού άλλαξε και τις διατροφικές μας συνήθειες.  Σύμφωνα με Ινστιτούτο Έρευνάς Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών ο 49% του κοινού δηλώνει ότι μαγειρεύει περισσότερο, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα το ποσοστό έφθανε στο 44%.

Η μακροχρόνια παραμονή των πολιτών στο σπίτι έχει αυξήσει τον αριθμό των γευμάτων. Οι ειδικοί συνιστούν να τρώμε υγιεινά και να γυμναζόμαστε όσο μπορούμε μέσα ή έξω από το σπίτι.

Ρεπορτάζ: Μάριος Κωνσταντινίδης

Πηγή: ΕΡΤ

www.ert.gr



Πηγή ert.gr