Καραντίνα ξανά. Η εποχή που το σούπερ-μάρκετ είναι το μέρος που επισκεπτόμαστε περισσότερο μετά από το σπίτι μας επανήλθε. Η εποχή που θέλουμε να προσέξουμε λίγο παραπάνω τη διατροφή μας για να μην πάρουμε πολλά κιλά – γιατί πλέον ξέρουμε όλοι καλύτερα τι πρέπει να κάνουμε – είναι πάλι εδώ. Η εποχή που θέλουμε να φροντίσουμε και την τσέπη μας. Η εποχή που προσέχουμε, για να έχουμε. Σε όλους τομείς. Σήμερα, λοιπόν, σου έχω συγκεντρώσει μερικές τροφές, οι οποίες είναι άκρως γευστικές και με λιγότερες από 100 θερμίδες. Smart Shopping List! Πριν στείλεις λοιπόν “2”, πάρε χαρτί και μολύβι και σημείωσε τες!

Γλυκοπατάτες

Είναι στην εποχή τους, γεγονός που τις κάνει ακόμα πιο νόστιμες και λαχταριστές. 2 χορταστικές γλυκοπατάτες – ικανές να δημιουργήσουν έναν ατομικό πουρέ, για να συνοδεύσεις το κυρίως σου – έχουν μόλις 85 θερμίδες. Θα πειραματιστείς μαζί τους, τώρα που έχεις λίγο παραπάνω χρόνο;

Καρότα

Ήξερες ότι 10 μικρά καροτάκια σου προσθέτουν μόλις 45 θερμίδες; Και μπορεί η ποσότητα να σου φαίνεται λίγη, όμως, στην πραγματικότητα, είναι άκρως ικανοποιητική για να ετοιμάσεις ένα χυμό καρότου ή να τα απολαύσεις σε μορφή πουρέ. Και όλα αυτά με καθόλου λίπος.

Σπανάκι

Από το πορτοκαλί στο πράσινο! Μπορεί η γεύση του να μη σε ενθουσιάζει, όμως, όταν το συνδυάσεις με ρύζι ή μέσα σε μία πίτα, τότε να είσαι βέβαιη πως θα δώσει στο φαγητό σου αυτό το θρεπτικό “κάτι”. Και τίποτα παραπάνω. Με 29 θερμίδες τα 4 (παρακαλώ!) φλιτζάνια.

Μπρόκολο

Another green on the basket! 100 γραμμάρια μπρόκολο προσθέτουν στη σιλουέτα σου μόλις 37 θερμίδες, ενώ ταυτόχρονα σε κάνουν να αισθάνεσαι χορτάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα, διεγείροντας τον μεταβολισμό σου. Yummy!

Μήλο

Ένα μήλο την ημέρα την επιθυμία για γλυκό κάνει πέρα! Είτε στο κλασικό του χρώμα, είτε στο πράσινο, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα προσθέσεις στη σιλουέτα σου 50 θερμίδες, ενώ δεν πρόκειται να ξαναπεινάσεις για τα επόμενες δύο ώρες.

Τυρί τύπου cottage

Το αγαπώ και το χρησιμοποιώ όσο πιο συχνά μπορώ: στη σαλάτα με τα λαχανικά μου, ως dressing στις πατάτες φούρνου που μου αρέσει να φτιάχνω, ακόμα και στην καρμπονάρα! Τώρα, που έμαθα ότι μισό φλιτζάνι έχει μόλις 80 θερμίδες, δεν πρόκειται να σταματήσω.

Ρεβίθια

Ναι, μπορεί τα όσπρια να μην έχουν και την καλύτερη γεύση, όμως, προσφέρουν πολλά στο σώμα και τη σιλουέτα σου. Ένα φλιτζάνι ρεβίθια έχει μόλις 61 θερμίδες, ενώ το πικάντικο χούμους που μπορείς να ετοιμάσεις σε λίγα λεπτά και να απολαμβάνεις με τις ώρες μόλις 95. Τι λες, λοιπόν, θα τα προσθέσεις στην διατροφή σου;

Σούπα λαχανικών

Last but not least, το ιδανικό φαγητό για Cocooning! Χορταστική, θρεπτική και άκρως υγιεινή. Την παρασκευάζεις εύκολα και την καταναλώνεις ακόμα ευκολότερα, αφού η ποσότητα ενός φλιτζανιού έχει μόλις 75 θερμίδες.

 

 



Πηγή:tlife.gr