Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 2015, η Ferrari 488 υποσχόταν να προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις από την 458 που αντικατέστησε. Με εμπνευσμένη από τη Φόρμουλα 1 αεροδυναμική (το μπροστινό μέρος έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διοχετεύει τον αέρα πάνω και κάτω από το αυτοκίνητο, ενώ ο πίσω διαχύτης ρυθμίζει τη ροή του αέρα για να αυξήσει την πρόσφυση χωρίς να δημιουργεί υπερβολική αντίσταση), η μεγαλύτερη διαφορά της 488 από την 458 εντοπιζόταν στον κεντρικά τοποθετημένο V8 κινητήρα της, που από ατμοσφαιρικός έγινε τούρμπο και μίκρυνε σε χωρητικότητα (από τα 4,5 «έπεσε» στα 3,9 λίτρα).

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι «έπεσε» και η ιπποδύναμη. Τουναντίον. Από τους 570 ίππους εκτινάχθηκε στους 670. Και αυτό στην «βασική» έκδοση GTB. Η Pista με την οποία ο Τζώρτζης Μονογυιός έχασε τραγικά τη ζωή του το βράδυ της Πέμπτης στην παραλιακή, αποδίδει 720 ίππους, ενώ είναι και 90 κιλά ελαφρύτερη.

Όλα αυτά έχουν μεταφράζονται σε καταιγιστικές επιδόσεις, καθώς τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,8’’ (3,0’’ η επιτάχυνση της «βασικής» έκδοσης GTB) ενώ η τελική ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα (GTB: 330+).

Προσώρας, ίσως μιλάμε για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έφτιαξε ποτέ η Ferrari. Και για τους περισσότερους αγοραστές, αυτό δικαιολογεί και με το παραπάνω την τιμή των 500.000 ευρώ, περίπου, που στοιχίζει στην Ελλάδα (προ φόρων η τιμή είναι γύρω στις 300.000 δολάρια).

Πηγή: autocar.co.uk, drive.gr

www.ertnews.gr



Πηγή ert.gr