Από τότε που πήρε το τιμόνι του οίκου Dior το 2016, η Maria Grazia Chiuri έχει επικεντρώσει την προσοχή της στους millenials και την Gen-Z.

Οι saddle bags του γαλλικού οίκου είναι παντού στο Instagram. H χρήση των logos αλλα και των μηνυμάτων όπως «We Should All Be Feminists» φάνηκε να λειτουργούν υπέρ.  

Έτσι και η τελευταία ready-to-wear συλλογή για το φθινόπωρο του 2019 που έκανε ντεμπούτο στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού αναμένεται να έχει μεγάλη επιτυχία. Και αυτό το show χαρακτηρίστηκε από ένα statement T-shirt, το «Sisterhood Global», το οποίο η σχεδιάστρια συνδύασε με φούστες από μαλλί σε καρό και δύο αξεσουάρ που πρωταγωνίστησαν στα περισσότερα λουκ: To bucket hat και την belt bag.

Eκτός από το χαριτωμένο καπελάκι ο Dior μετέτρεψε την iconic σιλουέτα saddle bag σε τσαντάκι μέσης. Τα 90 look που παρέλασαν στο runway ήταν ευκολοφόρετα και φώναζαν Dior. Structured δερμάτινα jackets, bufallo καρό πανωφόρια σε σκούρο πράσινο συνδυάστηκαν μοναδικά με θηλυκά kitten heels. Όλοι μιλούν για έναν πιo punk Dior με φανερή νοσταλγία των 90s. Ίσως η πιο grunge στιγμή του, με soundtrack την αξεπέραστη φωνή της Αmy Winehouse.



Πηγή:bovary.gr