Τον Θανάση Πατριαρχέα τον γνωρίσαμε καλύτερα από την ερμηνεία του στη πετυχημένη σειρά του Ant1 Γυναίκα χωρίς όνομα. Ο αγαπημένος ηθοποιός που πρόσφατα έγινε μπαμπάς και η κόρη του του έχει πάρει τα μυαλά ξεκινάει στο πλευρό του Πέτρου Φιλιππίδη περιοδεία με το έργο Δάφνες και Πικροδάφνες που κάνει πρεμιέρα στο Κατράκειο θέατρο Νίκαιας στις 15 Ιουλίου!

Έτσι για τις ανάγκες του ρόλου του ο γοητευτικό ηθοποιός, αναγκάστηκε να αποχωριστεί το … σήμα κατατεθέν της εμφάνισή του, που δεν είναι άλλο από το μούσι του! Ο Θανάσης το ξύρισε και… άφησε μόνο το μουστάκι του!

Πώς σου φαίνεται;

Λίγα λόγια για τη παράσταση

Ο Πέτρος Φιλιππίδης επιλέγει για το φετινό καλοκαίρι ένα γνώριμό του έργο, που είχε παρουσιάσει πριν από πέντε χρόνια με μεγάλη καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία. Πρόκειται για τις «Δάφνες και Πικροδάφνες» των Δημήτρη Κεχαΐδη και Ελένης Χαβιαρά, ένα από τα σπουδαιότερα κείμενα της νεοελληνικής δραματουργίας, μια πολιτική κωμωδία διαχρονικής επικαιρότητας. Τους τέσσερις βασικούς χαρακτήρες θα κρατήσουν, μαζί με τον Πέτρο Φιλιππίδη, ο οποίος θα υπογράψει και τη σκηνοθεσία, και ένας ακόμη ηθοποιός με μακρά πορεία, ο Τάσος Χαλκιάς, ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της νέας γενιάς, ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης, καθώς και ο Θανάσης Πατριαρχέας, ο οποίος διαγράφει μια πολλά υποσχόμενη πορεία στο χώρο.

Η παράσταση αντιμετωπίζεται από τον Πέτρο Φιλιππίδη μέσα από μια νέα οπτική, που παραμένει μεν πιστή στην αρχική σκηνοθετική του προσέγγιση, αλλά δίνει νέες προεκτάσεις καθώς απευθύνεται σε μια Ελλάδα όπου πλέον ο πολιτισμός προβάλλει ως προτεραιότητα. Κοινωνικά και πολιτικά ανήσυχο, πρόκειται για ένα θεατρικό δείγμα γραφής που προσεγγίζει τη νέα πραγματικότητα με ευαισθησία, κριτικό πνεύμα αλλά και καμία διάθεση συμβιβασμού με τα κακώς κείμενα της εκάστοτε εξουσίας και όσων επιθυμούν να την περιβληθούν.

Στην Αθήνα του 2020 και των νέων κοινωνικών και πολιτικών δεδομένων, το έργο των Δημήτρη Κεχαΐδη και Ελένης Χαβιαρά παραμένει επίκαιρο, 41 χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα στο Θέατρο Τέχνης –για το οποίο και γράφτηκε–, τον Οκτώβριο του 1979, σε σκηνοθεσία Κάρολου Κουν, με πρωταγωνιστές τους Βάσο Ανδρονίδη, Μίμη Κουγιουμτζή, Γιάννη Μόρτζο και Γιάννη Δεγαΐτη.





Πηγή:tlife.gr