Οταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος και να κάνουμε δίαιτα, το πρώτο πράγμα που αισθανόμαστε είναι πείνα. 

Και είναι λογικό καθώς μειώνουμε τις ποσότητες που τρώμε και περιορίζουμε τα γλυκά και τα φαγητά που έχουν πολλές θερμίδες.

Βέβαια, όταν κάνουμε δίαιτα η σκέψη μας όλη μέρα είναι στο φαγητό. Γιατί εστιάζουμε στη δίαιτα που κάνουμε και επειδή γνωρίζουμε ότι θα στερηθούμε κάποια φαγητά που μας αρέσουν, πεινάμε περισσότερο. 

Ο πιο εύκολος ίσως τρόπος για να μειώσει κανείς το αίσθημα της πείνας και να χάσει βάρος είναι να αυξήσει την ποσότητα του νερού που καταναλώνει. Θα το έχεις σίγουρα ακούσει πολλές φορές ότι όταν πεινάς καλό είναι να πίνεις νερό. 

Η κατανάλωση περισσότερων λαχανικών είναι άλλη μια υποτιμημένη, αλλά πολύ αποδοτική μέθοδος για να μειώσεις την πείνα σου και να χάσεις λίπος.

Τα λαχανικά δεν μας βοηθάνε μόνο να χάσουμε βάρος, αλλά παρέχουν στον οργανισμό μας σημαντικές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Πολλές μελέτες έχουν αποδείξει πως τα λαχανικά αυξάνουν το αίσθημα της πληρότητας σε σχέση με τις επεξεργασμένες τροφές.

Επίσης τα φρούτα αποτελούν βασικό συστατικό κάθε προγράμματος υγιεινής διατροφής ή απώλειας βάρους.

Ποια είναι λοιπόν τα φρούτα και τα λαχανικά που θα σε κρατήσουν χορτάτη και θα σου κατευνάσουν το αίσθημα της πείνας; Οι διατροφολόγοι τονίζουν ότι είναι αυτά που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Ας δούμε ποια είναι:

1. Καρότα



Πηγή:bovary.gr