Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι όλο και περισσότεροι τομείς της ζωής μας μεταφέρονται σε virtual χώρους, και ο κόσμος της μόδας το έχει καταλάβει ίσως πιο νωρίς από όλους. Μεγάλα brand ήδη έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζουν ρούχα για τα άβαταρ, αφού πλέον στο gaming κάθε παίκτης έχει την δική του μορφή και το style του.’Eτσι brands όπως ο Gucci, ο Louis Vuitton και ο Marc Jacobs σχεδιάζουν κομμάτια που θα ταίριαζαν στις ανάγκες του σύμπαντος του παιχνιδιού που συμμετέχει ο κάθε παίκτης.

Ωστόσο αυτό που πραγματικά έχει ενδιαφέρον εδώ είναι οι τιμές που έχουν αυτά τα ρούχα και όχι δεν είναι καθόλου χαμηλές!

O virtual κόσμος δημιουργεί τη δική του οικονομία. Τα virtual προϊόντα έχουν αξία λόγω της σπανιότητάς τους και επειδή μπορούν να πουληθούν και να μοιραστούν. Αυτά τα virtual κομμάτια χρησιμεύουν τόσο για να προσελκύσουν πελάτες για τα «χειροπιαστά» κομμάτια δηλαδή τα κανονικά που λανσάρει ο κάθε οίκος, αλλά και ως ψηφιακά αγαθά που κοστολογούνται κανονικά.

Έχουμε λοιπόν παραδείγματα με παίχτη να έδωσε μέχρι και 2000 ευρώ για ένα ζευγάρι virtual sneakers, ενώ κάποιος άλλος πλήρωσε 8000 ευρώ για ένα digital φόρεμα που υπάρχει μόνο στο Instagram.

Μάλιστα, ο Gucci λανσάρει μια πλατφόρμα που οι gaming χρήστες έχουν την δυνατότητα να σχεδιάζουν τα virtual sneakers τους και να τα φοράνε στα παιχνίδια που συμμετέχουν. Ο κόσμος που παίζει παιχνίδια σε όλο τον κόσμο ξεπερνά τα 2,5 δισεκατομμύρια με τον αριθμό να αυξάνεται.Ενώ τα στοιχεία των παικτών μας λένε ότι πρόκειται για άνω των 33 χρόνων και κυρίως μεσαίας και ανώτερης τάξης, καταλαβαίνουμε ότι όλο και περισσότερο αυτός ο τομέας είναι ιδανικός για νέες πωλήσεις και προσέλκυση καινούργιων καταναλωτών.



Πηγή:tlife.gr