Λόγω της ακρίβειας και των συνεχών ανατιμήσεις, οι εταιρίες για να είναι τα προϊόντα τους προσιτά στο καταναλωτικό κοινό, διατηρούν μεν τις ιδίες τιμές αλλά μειώνουν το βάρος ή την ποσότητα, είπε μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος των Μικρών και Μεσαίων Σουπερμάρκετ Ελλάδας Γιάννης Πηλίδης.

  • Τον Ιούνιο, οι ανατιμήσεις στα βασικά προϊόντα του σουπερμάρκετ κυμάνθηκαν από 5% έως 25% είπε.
  • Σε ετήσια βάση οι αυξήσεις στα είδη μας κυμαίνονται στο 12%. Αυτό έχει επιδράσει στην κατανάλωση που έχει μειωθεί αντίστοιχα, είπε.

www.ertnews.gr



Πηγή: ert.gr