Η διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα πρόβλημα που πολλοί αντιμετωπίζουν, αλλά λίγοι μοιράζονται με τους γύρω τους.

Ένα πρόβλημα- καμπανάκι που θέλει να δείξει ότι κάτι λάθος συμβαίνει στον οργανισμό μας.

Κακά τα ψέματα. Η δυσκοιλιότητα μπορεί να κάνει την ημέρα μας ακόμα πιο δύσκολη, να χαλάσει τη διάθεσή μας, να προκαλέσει δυσφορία.

Ως δυσκοίλιος χαρακτηρίζεται κάποιος που έχει λιγότερες από 3 κενώσεις την εβδομάδα. 

Οι βασικοί ύποπτοι της δυσκοιλιότητας είναι συνήθως οι δίαιτες χαμηλές σε φυτικές ίνες, η έλλειψη άσκησης και νερού. Η δυσκοιλιότητα ταλαιπωρεί πιο συχνά τις γυναίκες, τους ηλικιωμένους και τα άτομα, που δεν έχουν φυσιολογικό σωματικό βάρος, και είναι είτε ελλιποβαρείς είτε υπέρβαροι ή παχύσαρκοι.

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά και φτωχές σε φυτικές επιτείνουν το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας, καθώς επιβραδύνουν την πέψη και μειώνεται η κινητικότητα του εντέρου.

Αν ταλαιπωρείστε από δυσκοιλιότητα, δείτε τις τροφές που πρέπει να αποφεύγετε:

1. Kόκκινο κρέας 

Το κόκκινο κρέας περιέχει πρωτεΐνες που διασπώνται δύσκολα από τον οργανισμό μας.



Πηγή:bovary.gr