Ποιος σου είπε ότι για να αδυνατίσεις, χρειάζεται να τρως από λίγο έως ελάχιστο; Σίγουρα, κάποιος που είτε δεν είναι ειδικός, είτε πολύ απλά δεν γνωρίζει ότι το πιο σωστό αδυνάτισμα επιτυγχάνεται τρώγοντας. Αρκεί, να τρως έξυπνα. Τροφές, που ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου και επιταχύνουν την καύση λίπους, όσο εσύ αισθάνεσαι χορτάτη και γεμάτη από ενέργεια. Είναι τα λεγόμενα super-foods, τα οποία, μεταξύ άλλων, είναι και άκρως οικονομικά. Ποιες τροφές, λοιπόν, θα διευκολύνουν τη διαδικασία καύσης λίπους;

Ξηροί καρποί

Η πιο δημοφιλής επιλογή για δεκατιανό, σνακ ή βραδινό – αφού μπορείς να το έχεις πάντα και παντού μαζί σου – αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευεργετική, αρκεί να είναι ανάλατη. Οι ξηροί καρποί επιταχύνουν την καύση του περιττού λίπους, ιδιαίτερα από την περιοχή της κοιλιάς, ενώ ταυτόχρονα σε κάνουν να πεινάς λιγότερο συχνά.

Λεμόνι

Δεν πρέπει να σου κάνει εντύπωση που το φυσικό παυσίπονο – όπως το χαρκατηρίζουν όσοι γνωρίζουν ότι πρόκειται για το καλύτερο ηρεμιστικό – βρίσκεται στη λίστα αυτή. Αν δεν αντέχεις την ξινή του γεύση και δεν αδυνατείς να απολαύσεις μία λεμονάδα, μπορείς να προσθέσεις μία γενναιόδωρη ποσότητα στα κρεατικά ή στα θαλασσινά σου. Γιατί, μόνο έτσι θα επωφεληθείς από τις βιταμίνες του λεμονιού, αλλά και την αποτοξίνωση που προσφέρει στον οργανισμό σου.

Πράσινο τσάι 

Τι θα έλεγες για ένα ρόφημα; Αν είναι πράσινο τσάι, τότε η απάντηση είναι σίγουρα “ναι”. Γιατί, όχι μόνο θα στοχεύσει στο λίπος της κοιλιάς και θα αρχίσει να το διασπά, αλλά την ίδια στιγμή θα σε βοηθήσει να πεις “αντίο” σε αρκετές περιττές θερμίδες, μέσω της διούρησης. 

Καυτερές πιπεριές

Ζεστές για τον ουρανίσκο σου, ακόμα πιο καυτές για το λίπος σου. Αν, λοιπόν, σου αρέσει η γεύση τους και αντέχεις τη θερμοκρασία που ανεβάζουν, άρχισε να τρως σε μεγαλύτερη συχνότητα γιατί χάρη στην καψαϊκίνη (μια ουσία που κυριαρχεί στη σύνθεση τους) ενεργοποιείται γρήγορα η καύση λίπους και κάνει την κοιλιά σου να φαίνεται επίπεδη, αφού το λίπος της θα έχει διασπαστεί.

Σπαράγγια

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το συγκεκριμένο πράσινο λαχανικό βοηθάει στην παραγωγή οξικού άλατος. Αν δεν το έχεις ξανακούσει, πρόκειται για το οξύ που ενεργοποιεί τη διαδικασία καύσης λίπους στον οργανισμό, βοηθώντας συγχρόνως τα κύτταρα σου να αποτοξινωθούν και να αντιμετωπίσουν κάθε φλεγμονή.

Αρακάς

Μένουμε στο πράσινο χρώμα, αφού και ο άκρως χορταστικός αρακάς συντίθεται από από μακροθρεπτικά συστατικά, τα οποία διασπούν το λίπος, ενεργοποιούν το μεταβολισμό και, κατ’ επέκτασιν, σε αδυνατίζουν. Τέλεια επιλογή αν κάνεις δίαιτα, αφού μπορείς να τον μαγειρέψεις σε λιγότερο από μία ώρα.

Πράσινο λάχανο

Είναι της εποχής και το βασικό συστατικό σε (πάρα) πολλές σαλάτες, που μπορείς εύκολα να μετατρέψεις σε κυρίως. Η ρίζα του συγκεκριμένου λαχανικού αποτελείται από μερικές ουσίες, που μεταξύ άλλων, βοηθούν στη διάσπαση του τοπικού – και όχι μόνο – λίπους.

Τζίντζερ

Δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Τα μπαχαρικά και ειδικά το τζίντζερ ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου, με το λίπος να αρχίσει να καίγεται, πριν καν απαλλαγείς από την καυτερή γεύση που αφήνει στον ουρανίσκο σου.

Τυρί Cottage

Αν θες να δεις το λίπος να σε χαιρετάει, τότε ξέχνα τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά. Ή έστω αφαίρεσε τα από τη διατροφή σου. Ελάχιστες θερμίδες, αρκετή πρωτεΐνη και ασβέστιο, που σύμφωνα με τους ειδικούς, βοηθάει ιδιαίτερα στην καύση λίπους. Yummy!



Πηγή:tlife.gr