Η Μύκονος έζησε ένα από τα πιο δύσκολα καλοκαίρια. Ο τουρισμός βρέθηκε στα τάρτατα…

Λένε ότι μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις, αλλά το σατυρικό σκίτσο της σχεδιαστικής ομάδας Teesny ισοδυναμεί με πολλές περισσότερες! Η εν λόγω ομάδα, η οποία αποτελείται από Έλληνες σχεδιαστές και εικονογράφους, με επικεφαλής τους Μίλτο Θεοδωρίδη και Νικόλα Στεφαδούρο, αποτυπώνει με χιούμορ την κατάσταση που βίωσε την φετινή σαιζόν η Μύκονος.

Στο σκίτσο βλέπουμε ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων βιλλών, ντυμένους με τα καλά τους, να έχουν κατέβει στο λιμάνι για να “ψαρέψουν” πελάτες για τα υπερπολυτελή καταλύματά τους, τα οποία προσφέρουν σε τιμή ευκαιρίας!

Η αλήθεια είναι ότι η φετινή ήταν μια δύσκολη σαιζόν για το νησί των Ανέμων. Με τους πλούσιους Άραβες και τους Ρώσους ολιγάρχες -που ξοδεύουν σαν να μην υπάρχει αύριο- να απουσιάζουν, οι επιχειρηματίες του τουρισμού αναγκάστηκαν να βάλουν νερό στο κρασί τους ρίχνοντας τις τιμές προκειμένου να δελεάσουν τους επισκέπτες. Σε άλλες εποχές τα έσοδα ήταν πολύ μεγάλα, φέτος όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

Πηγή: mykonoslive.tv

To άρθρο Μύκονος: Ο τουρισμός του φετινού καλοκαιριού μέσα σε ένα σατυρικό σκίτσο! Ρώσοι και Άραβες με το σταγονόμετρο δημοσιεύτηκε στο NewsIT .



Πηγή:newsit.gr