Λεπτομέρειες για την νευρολογική διαταραχή εθελόντριας, που οδήγησε στην προσωρινή διακοπή της μελέτης με το εμβόλιο της εταιρείας AstraZeneca κατά του νέου κορωνοϊού δημοσίευσε ο διεθνής Τύπος.

Σε εσωτερικό έγγραφο που περιήλθε στην κατοχή του CNN, στελέχη της εταιρείας περιγράφουν πως μία υγιής 37χρονη «παρουσίασε επιβεβαιωμένη εγκάρσια μυελίτιδα» δύο εβδομάδες μετά τη δεύτερη δόση από το εμβόλιο.

Σύμφωνα με το CNN, η εθελόντρια έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου AZD1222 στις αρχές Ιουνίου, χωρίς να παρουσιάσει πρόβλημα. Η δεύτερη δόση έγινε μετά τα μέσα Αυγούστου. Δεκατέσσερις ημέρες αργότερα, στις 2 Σεπτεμβρίου, ενώ η 37χρονη έκανε τζόγκινγκ, «σκόνταψε (δεν έπεσε) και τραντάχτηκε». Οι γιατροί που την εξέτασαν δεν βρήκαν να έχει εμφανές τραύμα στην αυχενική μοίρα της σπονδυλικής στήλης (αυχένας).

Διαβάστε περισσότερα στο Iatropedia.gr

To άρθρο Κορονοϊός: Τι συνέβη στην εθελόντρια που έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca δημοσιεύτηκε στο NewsIT .



Πηγή:newsit.gr