Εσύ, γυμνάστηκες αυτήν την εβδομάδα; Αν ναι, πόσες φορές; Γιατί, τώρα που μένουμε σπίτι, για να προστατεύσουμε και να προστατευθούμε, έχουμε λίγο παραπάνω χρόνο για τον εαυτό μας. Και το σώμα μας. Ας το φροντίσουμε, λοιπόν, σωστά! Για το τελευταίο φροντίζει η, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Μάντη Περσάκη, που κάθε εβδομάδα γυμνάζει διαφορετικούς μύες στο σώμα σου.

Σήμερα, λοιπόν, συγκεντρώσαμε τις ασκήσεις που ίσως να μην έκανες το προηγούμενο διάστημα, για να τις κάνεις τώρα. Τώρα που θέλεις και μπορείς! Χέρια, πόδια, γλουτούς και κοιλιά! Σε αυτό το θέμα, θα βρεις ασκήσεις για όποιο σημείο του σώματος σε ενδιαφέρει. Πρώτα, όμως, φόρεσε τη φόρμα σου, βάλε την μουσική που σε κινητοποιεί στο τέρμα, άνοιξε τον υπολογιστή και ακολούθησε βήμα – βήμα την Μάντη Περσάκη.

Stop! Πριν ξεκινήσεις τις ασκήσεις, διάβασε τις παρακάτω συμβουλές:

  • Μην παραλείψεις να κάνεις ένα μικρό ζέσταμα, προκειμένου να αποφύγεις τους τραυματισμούς.
  • Για τον ίδιο λόγο, μην βιαστείς να ολοκληρώσεις το πρόγραμμα, παραλείποντας τις απαραίτητες διατάσεις, μετά τη λήξη του προγράμματος.
  • Επαναλαμβάνεις τις ασκήσεις, παρατηρώντας πολύ προσεκτικά την Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Μάντη Περσάκη και δεν υπερβάλλεις ως προς τον αριθμό των επαναλήψεων.
  • Μην υπερβάλλεις στον αριθμό των επαναλήψεων μέσα στην ημέρα. Η σωστή άσκηση χρειάζεται ισορροπία, μέτρο και ρυθμό. Ξεκινάμε…

Active millennial girl in sportswear lying on fitness mat at home doing crisscross abs exercises, toned young woman working out in living room make bicycle crunches, improve body shape

Ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά
Είναι αυτό που θέλουμε όλες! Το λίπος να διασπαστεί και το τζιν να κλείνει ευκολότερα. Κάνε κλικ εδώ και ακολούθησε την Μάντη Περσάκη.

Ασκήσεις για καλλίγραμμα πόδια
Δύο προγράμματα για να γυμνάσεις τα πόδια σου και να φορέσεις το στενό τζιν με αυτοπεποίθηση! Για το πρώτο πρόγραμμα, κάνε κλικ εδώ και για το δεύτερο εδώ.

Ασκήσεις για γλουτούς
Ας τους γυμνάσουμε μαζί με τους απαγωγούς, για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα! Κλικ εδώ.

Ασκήσεις για γραμμωμένα χέρια
Μην τα αφήνεις, για να μην σε αφήσουν και αυτά! Κάνε κλικ εδώ και γύμνασε δικέφαλους και τρικέφαλους!

10 λεπτά Workout Routine!
Πόσο χρόνο θες, για να γυμνάσεις όλο σου το σώμα; Αν κάνεις κλικ εδώ, θα διαπιστώσεις ότι 10 λεπτά αρκούν!



Πηγή:tlife.gr