Είναι από τα κορίτσια που εδώ στο TLife αγαπάμε πολύ και για πολλούς λόγους. Για το στυλ της, για τα beauty μυστικά της που μοιράζεται αρκετά συχνά και – φυσικά – για το σώμα της. Η Lily-Rose Depp, κόρη του Johnny Depp και της Vanessa Paradis, ακολουθεί το επάγγελμα του μπαμπά της και έχει αποκτήσει τα μάτια και το βλέμμα της μαμάς της. Πώς φροντίζει το σώμα της; Πόσο συχνά γυμνάζεται; Ποια είναι η αγαπημένη της διατροφική ατασθαλία; Για να δούμε…

(πηγή φωτογραφίας: @lilyrose_depp)

Η διατροφή της

Μπορεί να είμαι εξαιρετικά slim, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι η Lily ακολουθεί πιστά ένα αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα. Κάθε άλλο! Άλλωστε, μη ξεχνάς ότι είναι αρκετά νέα (μόλις 21 ετών), γεγονός που σημαίνει ότι ο μεταβολισμός είναι ακόμα σύμμαχος της και μπορεί να κάψει εκείνο το λίπος, που συσσωρεύεται σε διάφορα σημεία του σώματος – ειδικά στην κοιλιά -, όσο απολαμβάνεις junk-food. Πάντως το ότι δεν ακολουθεί μία συγκεκριμένη δίαιτα δεν σημαίνει ότι δεν καταμετρά τις θερμίδες που καταναλώνει σε εβδομαδιαία βάση, προσθέτοντας και αφαιρώντας πιάτα από το μενού της, όταν το κρίνει απαραίτητο.

Το πρώτο γεύμα της ημέρας περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά εποχής, είτε στη φυσική τους μορφή, είτε ως smoothies. Τα τελευταία τα αγαπάει λίγο περισσότερο, γιατί μπορεί να συνδυάζει φρούτα και συστατικά, όπως οι σπόροι chia, τα οποία σε άλλη περίπτωση θα της φαίνονταν τόσο… αταίριαστα. Το μεσημεριανό της είναι αρκετά ελεύθερο, αφού η μικρή ηθοποιός μπορεί να απολαμβάνει οτιδήποτε ιντριγκάρει τον ουρανίσκο σου. Για βραδινό, η ίδια υποκύπτει σε μία αρκετά υγιεινή αμαρτία, αυτή του γιαουρτιού με βρώμη και μέλι.

  • Ποιο είναι το μυστικό της; Η ίδια δεν ξεχνά να ενυδατώνει αρκετά συχνά το σώμα της, καταναλώνοντας πάνω από 2 λίτρα νερό καθημερινά. 
  • Σε τι δεν μπορεί να αντισταθεί; Σε ένα – εντάξει, μπορεί και περισσότερα – κομμάτι πίτσα. 

(πηγή φωτογραφίας:
@lilysrose_depp)

Η γυμναστική της

Αν και η Lily-Rose είναι αρκετά χαλαρή στο θέμα του φαγητού, κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν ισχύει για την Workout Routine της. Αγαπάει τη γυμναστική, αλλά και τους… πειραματισμούς. Για αυτό, φροντίζει να δοκιμάζει διαφορετικά είδη άσκησης, μέχρι να καταλήξει στα πιο αγαπημένα της και να τα εναλλάσσει ανά μήνα. Έτσι, δεν βαριέται ποτέ. Τέλειο;

Σήμερα, κάθε της ημέρα περιλαμβάνει 30 λεπτά cardio ασκήσεις, οι οποίες τη βοηθούν να απαλλαγεί από περίπου 300 – 350 θερμίδες, ανάλογα με την ένταση που θα εφαρμόσει στις ασκήσεις της. Και εδώ, η Little Lily θέλει ποικιλία: ποδήλατο, χαλαρό jogging στη φύση, τρέξιμο στο διάδρομο του γυμναστηρίου ή του σπιτιού της, σχοινάκι χωρίς διακοπή. Δεν σταματάει, όμως, εκεί!

Για τέσσερις ή πέντε φορές την εβδομάδα, ανάλογα με τις καλλιτεχνικές της υποχρεώσεις, η ίδια παρακολουθεί Pilates Classes, που της προσφέρουν τη γράμμωση που θέλει. Όλα αυτά, μέχρι να περάσει ένας μήνας, αφού, μετά το διάστημα αυτό, αφήνει στην άκρη το Pilates και υποκύπτει στις υψηλές θερμοκρασίες της Hot Yoga. Ευλυγισία, ενεργοποίηση του μεταβολισμού, ανάσα ξεκούρασης και χαλάρωσης.

Τέλος, μην υποτιμάς εκείνες τις ασκήσεις που κάνει η Lily, λίγο πριν από πέσει για ύπνο και μέσα σε 10 λεπτά γυμνάζει όλες τις μυικές της ομάδες. Είναι και αυτό μυστικό της!



Πηγή:tlife.gr