Σε έκανε να τραγουδήσεις τις επιτυχίες της, ενώ στην πρώτη σας γνωριμία σου είπε «Don’t Speak». Να παρακολουθείς τις στιλιστικές της επιλογές, όσο εκείνη πήρε την απόφαση να δημιουργήσει τη δική της οικογένεια. Να θαυμάσεις το γεγονός ότι τα χρόνια περνούσαν και εκείνη γινόταν καλύτερη από πριν. Η σιλουέτα της είναι τόσο εντυπωσιακή, που σε κάνει να πιστεύεις ότι τα 50 είναι πράγματι τελικά τα νέα 30! No Doubt. Και όλα αυτά, χωρίς το μυαλό σου να φιλτράρει την πληροφορία ότι η Gwen Stefani σήμερα είναι μητέρα τριών (παρακαλώ!) παιδιών.

 

Ποια είναι, λοιπόν, τα Fitness μυστικά που την κρατούν σε φόρμα; Πάρε το μολύβι στο χέρι, γιατί αυτοί οι 10 κανόνες διατροφής και γυμναστικής θα σου φανούν πολύ… χρήσιμοι!

 

1. Ακολούθησε το Clean Eating και κατανάλωσε άφθονα φρούτα και λαχανικά

Μπορεί η Gwen να πήρε την απόφαση να γίνει Vegetarian σε ηλικία 12 ετών, αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι δεν απολάμβανε από πριν τις υγιεινές τροφές της. «Οτιδήποτε τηγανιτό, με ταράζει. Με τρομάζει, επειδή, έχοντας μεγαλώσει στην Καλιφόρνια, έχω μάθει να τρώω υγιεινά. Υγιεινό, λοιπόν, στο μυαλό μου είναι οτιδήποτε προέρχεται ακατέργαστο από τη φύση» δηλώνει σε συνέντευξη της.

2. Πες «όχι» στα επεξεργασμένα φαγητά

Κακά τα ψέματα, αν θες να αδυνατίσεις, θα πρέπει να αποχωριστείς όλες εκείνες τις λαχταριστές, αλλά άκρως θερμιδικές τροφές. Η Gwen αντικατέστησε τα πατατάκια με… καρότα!

3. Δύο λίτρα νερό την ημέρα

Μπορεί να σου ακούγεται αρκετά «cliche», ο κανόνας αυτός, όμως, βοήθησε τη Gwen να απαλλαγεί από διάφορες στομαχικές διαταραχές που την ταλαιπωρούσαν και (φυσικά) να επιταχύνει το μεταβολισμό της.

4. Μπες στην κουζίνα και μαγείρεψε!

Έτσι, θα γνωρίζεις επακριβώς τι μπαίνει στο πιάτο (και στον οργανισμό σου), αλλά θα μελετάς καλύτερα και τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιείς. Πρόσεχε, όμως, μην τσιμπολογάς, όσο είσαι πάνω από την κατσαρόλα.

5. Απόλαυσε το υγιεινό καφεδάκι σου!

Θα σε βοηθήσει να ενεργοποιήσεις τις καύσεις του οργανισμού σου, και, αν ακολουθήσεις τις συμβουλές της Gwen (σ.σ. καθόλου ζάχαρη και γάλα) ίσως γίνει το πιο υγιεινό ρόφημα της ημέρας.

6. Boxing

Η καλύτερη (και πιο αγχολυτική) μορφή αερόβιας άσκησης που μπορείς να δοκιμάσεις. Για την Gwen, κάθε της γροθιά στο σάκο συμβολίζει ένα πρόβλημα λιγότερο.

7. Χόρεψε!

«Τα τελευταία δύο χρόνια, έβαλα στο καθημερινό μου πρόγραμμα τη Zumba. Η διαφορά που είδα στο σώμα μου και στο dance act στις εμφανίσεις μου είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή» αποκαλύπτει…

8. Και στη γυμναστική, εφάρμοσε την συμβουλή ποιότητας αντί ποσότητας

Δε χρειάζεται να «λιώνεις» σε προπονήσεις, οι οποίες σε εξουθενώνουν. Ρώτησε έναν ειδικό και δημιούργησε το δικό σου σύντομο πρόγραμμα που θα σε ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σώματος σου. Όπως και η Gwen!

9. Κάνε το διάλειμμα, όταν πρέπει!

«Το μεγαλύτερο μυστικό της επιτυχίας είναι να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες σου: να ξεκουράζεσαι, όταν το αισθάνεσαι και να επιστρέφεις πιο δυναμική!Σκέψου ότι και εγώ για ένα χρόνο δεν έκανα καθόλου γυμναστική» εκμυστηρεύεται…

10. Δημιούργησε τη ρουτίνα σου!

Ο μόνος τρόπος να πετύχεις σε οτιδήποτε βάλεις στο μυαλό σου: ακόμα και στη διατροφή σου!





Πηγή:tlife.gr