Χρειαζόμαστε, λοιπόν,περίπου 3-4 λεπτά επιπλέον στην ρουτίνα περιποίσης.

Καθόμαστε σε μία καρέκλα, με ίσια την πλάτη και γυρίζουμε το κεφάλι ελαφρώς προς τα δεξιά. Το επαναφέρουμε στην ίδια θέση και το γυρνάμε στην αντίθετη κατεύθυνση, προς τα αριστερά. Επαναλαμβάνουμε αυτή την άσκηση για 5 φορές και ξεκουραζόμαστε για περίπου 10-15 δευτερόλεπτα.

Στη συνέχεια, γέρνουμε το κεφάλι προς τα πίσω και κοιτώντας ψηλά, με κλειστό το στόμα, αρχίζουμε να ανοιγοκλείνουμε τη γνάθο, σα να μασάμε κάτι, για 30 περίπου δευτερόλεπτα. Η άσκηση αυτή ενεργοποιεί σε μεγάλο βαθμό τους μύες του λαιμού και είναι πολύ ευεργετική.

Στην ίδια στάση, ανοίγουμε το στόμα, βγάζουμε τη γλώσσα έξω και πιέζουμε την άκρη της προς τα κάτω, για μερικά δευτερόλεπτα.

Μένουμε στην ίδια στάση, πιέζουμε το σαγόνι προς τα πάνω για 3-5 δευτερόλεπτα και επαναφέρουμε. Επαναλαμβάνουμε την τελευταία άσκηση  για 5 φορές.



Πηγή:bovary.gr