Ξεκίνησες δίαιτα και μπράβο σου. Γιατί το να αποφασίσεις να σταματήσεις τις ατασθαλίες και να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα θέλει την επιβράβευση του. Αλλαγή, όμως, δεν βλέπεις. Ωχ, πρόβλημα! Κάτι πάει στραβά; Έχεις σκεφτεί, μήπως, η δίαιτα που ακολουθείς τελικά δεν σου ταιριάζει τόσο; Δεν “σετάρεται” με τις δικές σου ανάγκες και τον μεταβολισμό σου; Σου έχουμε συγκεντρώσει μερικά στοιχεία που θα σε βοηθήσουν να το καταλάβεις…

 

 

Αποκλείει αρκετές ομάδες φαγητών. Οι περισσότεροι διατροφολόγοι θα σε διαβεβαιώσουν ότι δεν υπάρχει κάποια “απαγορευμένη” τροφή. Κάθε άλλο. Παρ’όλα αυτά, μήπως, από το μενού σου απουσιάζει ο υδατάνθρακας, γιατί, αν δεν “καεί” μετατρέπεται σε λίπος και εγκαθίσταται στο σώμα σου; Παρ’το αλλιώς. Όπως έχεις διαβάσει συχνά – πυκνά μέσα από τη στήλη αυτή, οι υδατάνθρακες και τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, όχι μόνο δεν πρέπει να λείπουν από το διατροφικό σου πρόγραμμα, αλλά ίσα – ίσα θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις. Κράτησε στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι κάθε δίαιτα διαρκεί για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Τι θα κάνεις, λοιπόν, μετά; Δεν θα φας ποτέ ξανά από την ομάδα που λείπει; Μμμ…

Απέχει πολύ από τις διατροφικές σου συνήθειες. Μα, καλά, θα ακολουθήσεις μία χορτοφαγική δίαιτα, ενώ δεν μπορείς να αντισταθείς στα κρεατικά; Ε, τότε. Καλοί οι πειραματισμοί, αλλά, επειδή στόχος σου δεν είναι να δοκιμάσεις νέες γεύσεις, αλλά να υιοθετήσεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα για να επιστρέψεις στην παλιά σου σιλουέτα, συζητείσαι με το γιατρό σου και δημιουργείστε μαζί ένα μενού ειδικά σχεδιασμένο για εσένα.

Πεινάς αρκετά πιο συχνά από ότι περίμενες. Εντάξει, καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες ημερησίως. Άρα, θα πεινάσεις. Τι συμβαίνει, όμως, όταν η όρεξη σού “χτυπά” την πόρτα πολλές φορές μέσα στην ίδια ημέρα; Μάλλον, οι συνδυασμοί τροφών δεν είναι και ιδιαίτεροι ευεργετικοί για τον οργανισμό σου ή δεν περιλαμβάνεις μερικές τροφές που έχουν την μαγική ικανότητα να σου “κόβουν” την όρεξη στο πι και φι. 

Cheat Day; Πού είσαι; Αναρωτιέσαι. Και πες ότι θες να αδυνατίσεις λίγο πιο γρήγορα, είναι δυνατόν να μην έχεις ένα απόγευμα ελεύθερο, για να είσαι και εσύ ελεύθερη να ενδώσεις στις ατασθαλίες σου; Να δειπνήσεις – είτε εντός, είτε εκτός σπιτιού – με τις φίλες σου και να κάνετε catch-up τα νέα σας. Ακόμα και αν δεν θες να φας, ένα ποτηράκι κρασί σου χρειάζεται. Και το αξίζεις. Για την προσπάθεια που καταβάλλεις!

Δεν σε ωθεί να αθληθείς. Πέρα από το γεγονός ότι η γυμναστική, σε συνδυασμό με τη διατροφή, μπορούν να αλλάξουν το σώμα σου, το μενού χρειάζεται να σού προσφέρει – ανάμεσα στα άλλα – και ενέργεια, για να μπορείς να μπορείς να ανταπεξέλθεις στο καθόλου ξεκούραστο πρόγραμμα σου. Λέξη – κλειδί; Μα (φυσικά) η πρωτείνη, η θαυματουργεί και μερικές από τις τροφές που θα βρεις εδώ

Δεν βλέπεις κάποια άλλη αλλαγή. Ακόμα και η προφανής (σ.σ. το αδυνάτισμα) αργεί να κάνει την εμφάνιση της. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η σωστή δίαιτα σε κάνει να αισθάνεσαι ικανοποιημένη, σου φτιάχνει τη διάθεση και μπορεί να αλλάξει ακόμα και την υφή του δέρματος σου. Αλλά και πιο απλά: να δεις την μέση σου λεπτότερη. 

 



Πηγή:tlife.gr