Ήταν το 2005 όταν η Estée Lauder συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον Δούκα Χατζηδούκα και μαζί δημιούργησαν το πρώτο ροζ βραχιολάκι το οποίο έγινε το πιο αγαπημένο μας γιατί μας θύμιζε να εξεταζόμαστε και μας έκανε να νιώθουμε ότι προσφέρουμε αφού με κάθε αγορά του βοηθούσαμε με τον τρόπο μας την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρία.

Κάθε βραχιολάκι είναι συμβολικό, κυκλοφορεί τον Οκτώβριο, ενώ τα τελευταία χρόνια πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι η Ελένη Μενεγάκη ως Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Η ίδια, λοιπόν, φωτογραφίζεται και φέτος μαζί με τον σχεδιαστή Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2020 καισυμβάλλειστην διάδοση του μηνύματος του ομίλου Estée Lauder Companies: #TimeToEndBreastCancer

Πού θα βρεις το νέο Pink Ribbon (και άλλες λεπτομέρειες)

Το pink ribbon διατίθεται από σήμερα, 1η Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauderσε όλη την Ελλάδα, από το ηλεκτρονικό κατάστημα esteelauder.gr, από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των συνεργαζόμενων αλυσίδων, καθώς και μέσα από επιλεγμένα φαρμακεία του δικτύου Darphin.

Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση των δράσεων της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, ενώ η  Estée Lauder Hellas είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για τη συμβολή της καθώς τον τελευταίο μόνο χρόνο, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 1500 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε όλη την Ελλάδα.

Απόκτησε το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή του Δούκα και πάρε κι εσύ μέρος στην εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, τόσο συνεισφέροντας στις δράσεις της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, όσο και μέσω της διάδοσης του μηνύματος!



Πηγή:tlife.gr