Χέρια, πόδια, κοιλιά, πλάτη! Θέλουμε να γυμνάσουμε κάθε σημείο του σώματος μας. Και θα τα καταφέρουμε. Γιατί, όπως έχεις καταλάβει, κάθε εβδομάδα έχουμε στην παρέα μας μία εξειδικευμένη σύμμαχο: την Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Μάντη Περσάκη.

Έτοιμη για γυμναστική; Εμείς ναι, εσύ; Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά. Φόρεσε απλά την φόρμα σου, φτιάξε μία Playlist με τραγούδια που αγαπάς και σου φτιάχνουν τη διάθεση και ακολούθησε βήμα – βήμα την, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Μάντη Περσάκη, η οποία και φέτος θέλει να σε γυμνάσει σωστά, χωρίς υπερβολές, για να δεις αποτέλεσμα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να “ξεκλέψεις” λίγο από το χρόνο σου και να φορέσεις το χαμόγελο σου. Και όταν λέμε λίγο, το εννοούμε. Γιατί, οι ασκήσεις δεν είναι καθόλου χρονοβόρες και γυμνάζουν ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες. 

Λίγο πριν πατήσεις “Play”, να θυμάσαι τους παρακάτω “χρυσούς” κανόνες:

  • Πριν ξεκινήσεις την προπόνηση σου, μην παραλείψεις να κάνεις ένα μικρό ζέσταμα, προκειμένου να αποφύγεις τους τραυματισμούς.
  • Για τον ίδιο λόγο, μην βιαστείς να ολοκληρώσεις το πρόγραμμα, παραλείποντας τις απαραίτητες διατάσεις, μετά τη λήξη του προγράμματος.
  • Επαναλαμβάνεις τις ασκήσεις, παρατηρώντας πολύ προσεκτικά την Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Μάντη Περσάκη και δεν υπερβάλλεις ως προς τον αριθμό των επαναλήψεων, γιατί η αυξημένη ποσότητα δεν σημαίνει ότι θα φέρει την επιθυμητή αλλαγή στο σώμα σου γρηγορότερα.

Άσκηση 1

Ανεβάζουμε κορμό για 1΄

Άσκηση 2

Ρολάρουμε μπροστά για 1΄

Άσκηση 3

Ανεβάζουμε και κατεβάζουμε λεκάνη για 1΄

Άσκηση 4

Λυγίζουμε – τεντώνουμε πόδια με στήριξη στην μπάλα 1′

Άσκηση 5

Τεντώνουμε –  λυγίζουμε τα χέρια για 1΄

 

 

 



Πηγή:tlife.gr