Κόκκινο κρασί, μπαλσάμικο, ξύδι, μαύρο τσάι, κόκκινα φασόλια, σοκολάτα, κακάο σε σκόνη, πέκαν, καρύδια, ακάι, μούρα, κράνμπερι και ρόδι ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Ο ιδρώτας βοηθά το σώμα να ρίξει το θερμοκρασία του. Αν δεν υπάρχει αρκετό νερό στο σώμα για να παράξει ιδρώτα, μπορεί να ζεσταθείς περισσότερο και να αφυδατωθείς.

Το σώμα μας περιέχει 60% νερό. Έτσι, οι ενήλικοι χρειάζονται 2-3 λίτρα νερό την ημέρα για να διατηρήσουν υγιή επίπεδα ενυδάτωσης.

Εκτός από το να πίνουμε συχνά νερό, μπορούμε να ανεβάσουμε τα επίπεδα των υγρών με τροφές που περιέχουν αρκετό νερό όπως ο ανανάς, το αγγούρι, τα πορτοκάλια, τα ροδάκινα, τα νεκταρίνια, το καρπούζι, οι ντομάτες, το σέλινο, οι σούπες και το γιαούρτι. Οι σαλάτες είναι δροσιστικές και αναζωογονητικές.



Πηγή:bovary.gr